Streszczenia odcinków
- Andromeda (10)Prieus, z którym Dylan próbował ubić interes, zostaje zamordowany. Sprawcy szuka tajemniczy przybysz. W kręgu podejrzanych są Beka, Rhade i Harper. Hunt stara się z nim negocjować.
- Andromeda (9)Trance opuszcza 'Andromedę'. W tunelach na Seefrze spotyka Orlunda, który przedstawia się jako przewodnik po sieci korytarzy. Jest zaskoczona jego bronią, zmieniającą przeciwników w kamień.
- Andromeda (8)Harper odnajduje kryształ wydobywany na planecie Seefra-8. Mógłby on uruchomić systemy 'Andromedy'. Właścicielem kopalni jest Cutter. Dylan i Rhade przenikają w szeregi jego pracowników.
- Andromeda (7)Niespodziewanie powraca Flavin, uznany za zmarłego. Opowiada Dylanowi o swoich umiejętnościach, które posiada jako Paradyn. Jego statek został przejęty przez rywalizujące grupy przestępcze.
- Andromeda (6)Załoga spotyka Celine, przedstawicielkę dawnej Wspólnoty. Wychodzi na jaw, że pracowała ona w zespole badawczym, który doprowadził do przesunięcia planety Tarn-Vedra w granice układu Seefra.
- Andromeda (5)Beka otrzymuje wiadomość od Vigila Voxa, didżeja radiowego z planetarnego układu Seefra. Dedykuje on jej piosenkę, która zawiera aluzje do pewnych wydarzeń z jej przeszłości.
- Andromeda (4)Doyle doświadcza sennych koszmarów, z których wynika, że niegdyś służyła na 'Andromedzie' pod rozkazami Dylana. Wychodzi na jaw, że jest androidem.
- Andromeda (3)Rhade, Beka i inni klienci baru wdychają tajemniczą mgłę i tracą przytomność. W tym czasie ktoś kradnie cenne dzieło sztuki. Hunt postanawia je odzyskać i za nagrodę naprawić krążownik
- Andromeda (2)Hunt i Rhade odbierają sygnał alarmowy od Beki Valentine. Przybywają jej z pomocą. 'Andromeda' dryfuje w przestrzeni, a jej systemy nie działają. Grupa inżynierów próbuje ją uruchomić.
- Andromeda (1)Dylan znajduje się na powierzchni Seefra-1, jednej z dziewięciu planet krążących wokół dwóch słońc. Poznaje tutejszą społeczność. Postanawia ją wyzwolić i odnaleźć resztę załogi 'Andromedy'.
- Andromeda (22)Dylan i Trance prowadzą badania zabezpieczeń na Arkologii. Trance przestrzega Hunta, że niebawem spełni się przepowiednia o zjednoczeniu, ale żaden z nich nie będzie już tym, kim przedtem.
- Andromeda (21)Załoga ratuje przed atakiem sił dawnej Wspólnoty transport z Arkologii. Hunt stara się przekonać jej ambasadora Galdameza, że jego rodacy powinni porzucić utopijną wiarę w pokój.
- Andromeda (20)Wezlow, mężczyzna z przeszłości Beki, zostaje zamordowany przez agentów Głębi. Poszukują oni tajnej biblioteki i chcą zniszczyć Prawdziwych Poborców.
- Andromeda (19)Rommie przeżywa emocjonalny kryzys, który doprowadza do przerwania jej połączenia z systemem statku. Wszystkie systemy krążownika ulegają awarii. 'Andromeda' staje się podatna na atak wroga.
- Andromeda (18)Na pokład krążownika przybywa Indra Xicol, atrakcyjna emisariuszka Triumwiratu. Ma zdobyć kopię Mapy Gwiazd. Hunt zgadza się jej pomóc. Oboje wyruszają z misją na pokładzie 'Eureki Maru'.
- Andromeda (17)Podczas misji na pokładzie "Eureki Maru" Hunt, Harper i Rhade zostają zaatakowani przez Templariuszy. Ich przywódca, Patriarcha, zmusza Harpera do współpracy przy budowie mostu czasu.
- Andromeda (16)Siły Głębi zawładnęły umysłem Beki. Wykorzystują świadomość Valentine do przejęcia kontroli nad 'Andromedą'. Kapitan Hunt dowiaduje się o tym i postanawia uwolnić Bekę spod wpływu Głębi.
- Andromeda (15)Rev Bema twierdzi, że ma ważne informacje na temat broni, dzięki której można pokonać siły Głębi. Zamierza ujawnić je na spotkaniu z Dylanem. Niebawem okazuje się, że to pułapka.
- Andromeda (14)Załoga odkrywa dwa statki z planety, której część mieszkańców cierpi na tajemniczą chorobę. Uważają, że są ofiarami broni biologicznej. Dylan zaczyna wykazywać podobne objawy.
- Andromeda (13)Nowy wynalazek Harpera ulega awarii, w wyniku której Hunt przenosi się do równoległego świata. Odkrywa, że zmarł w nim w chwale bohatera, a komandorem jest obecnie Harper. Rządzi Wspólnotą.
- Andromeda (12)Załoga krążownika natrafia na statek handlowy. Na pokładzie odkrywają kryjówkę, w której znajduje się sto okazów różnych form życia i niebezpieczna broń biologiczna.
- Andromeda (11)Kapitan Hunt ma stanąć przed sądem Wspólnoty. Tri-Lorn próbuje go zmusić, aby przyznał się do przestępstw, jakie rzekomo popełnił. Wśród ciążących na nim zarzutów jest poparcie dla Rhade'a.
- Andromeda (10)Załoga krążownika poszukuje pewnej księżniczki, porwanej przez pirata. Kiedy udaje się ją odbić, twierdzi, że jej ojciec próbował ją zabić, a ten, który ją uprowadził, jest bohaterem.
- Andromeda (9)Harper otrzymuje zaproszenie na konferencję Wspólnoty, dotyczącą zagrożenia ze strony Magogów. Zostaje porwany, a reszta naukowców ginie z rąk nieznanego zabójcy...