Streszczenia odcinków
- Andromeda (44-ost.)Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
- Andromeda (43/44)Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
- Andromeda (42/44)Wojna z Nietzcheanami przyniosła kres Federacji Planet. Kapitan Hunt postanawia wskrzesić dawną cywilizację.
- Andromeda (22)Rdzeń 'Andromedy' zostaje omyłkowo zamieniony z rdzeniem zawierającym kopię jej dawnej osobowości. Uaktywnia się pamięć krążownika. Przygotowuje się on do finalizacji nieukończonej misji.
- Andromeda (21)Załoga urządza przyjęcie z okazji urodzin kapitana Hunta. Beka wręcza mu w prezencie starą mapę, wskazującą drogę na planetę Tarn-Vedra, gdzie Hunt spędził dzieciństwo.
- Andromeda (20)Załoga krążownika próbuje odeprzeć atak myśliwca Restorian na pewien frachtowiec. Frachtowiec ulega zniszczeniu, ginie 536 pasażerów. Jeden z nich, android Gabriel, ocalał z katastrofy.
- Andromeda (19)Kapitan Hunt zgadza się eskortować pannę młodą na ceremonię ślubną. Narzeczeni reprezentują dwa skonfliktowane nietzscheańskie klany. Hunt bardzo liczy na polityczne korzyści dla Wspólnoty.
- Andromeda (18)Rev i kapitan Hunt odpowiadają na wezwanie o pomoc od Blake'a. Kolonia, w której mieszka Blake, została zaatakowana przez niewolników. Dylan przygotowuje swoich ludzi do odparcia ataku.
- Andromeda (17)Trance i Harper przebywają na pokładzie Maru. Jest tam obecny również Gerentex. Zmusza on pasażerów do współpracy, aby wprowadzić w życie swój zbrodniczy plan. Harper mu się przeciwstawia.
- Andromeda (16)Krążownik przemierza tereny kosmicznego składowiska odpadów. Załoga odkrywa obecność androida na pokładzie. Twierdzi on, że ma pokojowe zamiary. Proponuje spotkanie ze swoimi zwierzchnikami.
- Andromeda (15)Kapitan Hunt dowiaduje się o nieoczekiwanych skutkach dawnej misji. Niegdyś Dylan i Gaheris Rhade pomogli w obaleniu despotycznego władcy planety Mobius. Następca okazał się jeszcze gorszy.
- Andromeda (14)Beka i Harper wyruszają na pokładzie Eureki Maru uzupełnić zaopatrzenie. W trakcie lotu ich statek zderza się z niezidentyfikowanym obiektem. Chwilę później znajdują rannego Perseidę.
- Andromeda (13)Eureka Maru rozbija się na planecie Midden. Tyr traci pamięć. Ratują go Yvaine i jej syn Breyon, którzy przygarniają go pod swój dach. Okazuje się, że Tyr jest ścigany przez Nietzschean.
- Andromeda (12)Ekipa kapitana Hunta bada okręt 'Pax Magellanic' i poznaje jego załogę, w tym najstarszą jej członkinię, Jill. Mimo upływu trzystu lat od śmierci Warricka wszyscy zachowali młody wygląd.
- Andromeda (11)Beka Valentine otrzymuje informację od wujka Sida, który kiedyś prowadził interesy z jej ojcem. Wiele wskazuje na to, że ma on poważne kłopoty. Beka z Trancem wyrusza na spotkanie z Sidem.
- Andromeda (10)Na krążowniku trwają negocjacje w sprawie przystąpienia do Wspólnoty. Bierze w nich udział przywódca Castellanów. Tyr przypomina niechlubne fakty z przeszłości gościa...
- Andromeda (9)Kapitan Hunt prowadzi negocjacje z Arazjanami. Przekonuje ich do przyłączeniai się do Wspólnoty. Zostaje jednak aresztowany pod zarzutem podżegania do buntu i skazany na dożywocie.
- Andromeda (8)W rejonie czarnej dziury kapitan Hunt wysyła informację z pożegnaniem dla wszystkich, których kochał. Wiadomość trafia do jego dawnej dziewczyny, z którą rozstał się przed trzystu laty.
- Andromeda (7)Załoga sprawdza źródło sygnału alarmowego i znajduje statek. Beka jest zaskoczona, gdy na jego pokładzie widzi brata. Reszta ekipy 'Andromedy' nie ufa przybyszom z odnalezionego okrętu.
- Andromeda (6)Trance Gemini uczy się nawigacji strumienia ogonowego. W wyniku błędu wprowadza załogę w strumień. Ludzie Hunta przenoszą się w przeszłość sprzed trzystu lat. Trafiają do Głowy Czarownicy.
- Andromeda (5)Załoga Hunta ponownie znajduje się w niebezpieczeństwie. Tym razem zagraża jej nietzscheańska kolonia. Pomocna może okazać się współpraca z Tyrem, kapitan Hunt ma jednak sporo wątpliwości.
- Andromeda (4)Załoga statku musi odeprzeć atak potężnego wroga. Oprócz walki z nacierającymi nieprzyjaciółmi ekipa Hunta ma również problemy we własnych szeregach...
- Andromeda (3)Załoga statku Hunta odnajduje starą stację kosmiczną High Guard. Mieszkające tu nastolatki, potomkowie pierwotnej ekipy, mają ambitne plany. Zamierzają odbudować Wspólnotę.
- Andromeda (2)Kapitan Hunt robi wszystko, aby intruzi opuścili pokład. Gerentex zostaje nastraszony, ale jego pracownicy pozostają na stanowiskach. Hunt próbuje skierować statek w stronę czarnej dziury.
- Andromeda (1)Jednostka Wspólnoty 'Andromeda' odpowiada na nagły sygnał alarmowy. Okazuje się on pułapką zastawioną przez nietzscheańskie statki.